MEEST VOORKOMENDE VRAGEN
Telefonisch kun je de winkel bereiken tijdens de genoemde openingstijden:
Dinsdag: 12:00 – 17:00
Woensdag: 12:00 – 17:00
Vrijdag: 10:00 – 17:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Ja, WhatsAppen mag ook. Verwacht niet direct antwoord, het kan druk zijn in de winkel en dan kunnen wij niet direct reageren.
Mailtjes proberen wij binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Als je bestelde artikelen op voorraad zijn, proberen wij je pakketje binnen drie werkdagen te versturen.
Een artikel niet wat je verwachtte? Neem even contact op als je wilt retourneren met je naam & bestelnummer.
Wil je een artikel ruilen? Dat mag, maar de verzendkosten zijn voor jezelf.
Als je bezorgadres niet klopt en je hebt nog geen verzendbevestiging, kan je via een mailtje naar nynke@wolwinkelseldensa.nl je adres wijzigen. Vermeld hierbij je naam, factuurnummer en de andere adresgegevens.
Wanneer een product de status “beschikbaar via nabestelling” heeft, betekent dit dat het product nog bij ons in bestelling staat. Het is dus niet direct op voorraad. Deze producten kunnen wel gewoon besteld worden. Wanneer een product met de status “beschikbaar via nabestelling” wordt besteld, sturen wij een mailtje met de verwachte leverdatum.
De factuur wordt via de mail naar je toegestuurd wanneer je een bestelling plaatst.
Inschrijven voor een workshop doe je via de mail/telefoon. Hierin vermeld je bij welke workshop je wilt inschrijven en onder welke naam. Van ons krijg je binnen twee werkdagen een bevestigingsmail.
Uiteraard helpen wij je graag om te zorgen dat je met voldoende materiaal start voor je project. Het beste kun je even mailen of bellen met de vraag. Eventueel kan je in de mail meesturen welke garen je gebruikt en de hoeveelheid. Of, je kan de patronen meesturen. Wij denken graag met je mee!